Jak Wymienić Ekran w iPhone 6 [PORADNIK]

O firmie

ZbitaSzybka.pl to sieć serwisów sprzętu firmy Apple. Jesteśmy w wielu miastach Polski.

– serwis Apple: iPhone, iPad, MacBook

– akcesoria, szkła na ekran, etui, gadżety

– 99,8% zadowolonych klientów

– najwyższa jakość usług

– pasjonaci urządzeń elektronicznych

– niespotykana dbałość o relacje z klientem

– wysoka jakość obsługi

– ogólnopolskie doświadczenie

– 90% napraw wykonywanych nawet w 1 godzinę

– wygodne przyjęcie urządzenia do serwisu (przyjmujemy naszych klientów na siedząco)

– na życzenie wystawiamy fakturę VAT

Opis usługi

Wymiana szyby ekranu wraz z komponentami (usługa dotyczy sytuacji gdy ekran jest sprawny i warstwa dotykowa działa). Podczas usługi oprócz szyby wymieniamy również: warstwę polaryzacyjną, klej optyczny OCA, ramkę szyby, warstwę statyczną i w niektórych przypadkach podświetlenie oraz warstwę 3D Touch.

Jakość części

Drogi kliencie to Ty decydujesz. Cena zależy od jakości wybranych części.

JAKOŚĆ NAJWYŻSZA

Te same komponenty, które stosowane są na 1 montaż przez producenta. Spełniające najwyższe normy jakościowe.

JAKOŚĆ WYSOKA

Komponenty 5-10% gorszej jakości niż najwyższe stosowane na 1 montaż.

JAKOŚĆ ŚREDNIA

Komponenty 30% – 40% gorszej jakości niż najwyższe stosowane na 1 montaż

JAKOŚĆ NISKA

Komponenty NAWET 60%  gorszej jakości niż najwyższe stosowane na 1 montaż (95% serwisów na rynku stosuje te części bo są najtańsze informując klienta, że montuje jakość wysoką)

Jesteśmy zdania, że klient powinien mieć świadomy wybór.

W czym objawia się spadek jakości w stosunku do jakości najwyższej?

Szyba-  większa podatność na uszkodzenia, inne barwy farby stosowanej dookoła ekranu, wieksza podatność na “palcowanie”, zabrudzenia, gorsze spasowanie, inna grubość.

Klej OCA ( łączy szybę z wyświetlaczem) – w niskich jakościach odklejanie się szyby od ekranu np. podczas wysokiej temperatury na zewnątrz lub w pomieszczeniach. Gorzej odwzorowane barwy.

Warstwa polaryzacyjna –  gorsze kąty widzenia, mniej wyraziste barwy, bledsze barwy, niski kontrast.

Ekran – gorsze kąty widzenia, gorszy kontrast, większa podatność na uszkodzenia, niższa jakosc tesktur

Podświetlenie – gorzej przylega do ekranu, niższa jasność maksymalna, różna siła światła w poszczególnych partiach podświetlania.

Ramka wokoło szyby –  im niższa jakość tym jest gorzej spasowana i może się odklejać

Męty i drobne elementy pomiędzy szybą a ekranem.

Szczegóły

Naprawiamy wszystkie wersje kolorystyczne oraz pamięci.

Czas naprawy

Średni czas naprawy:

  • osobistej 1 godzina
  • wysyłkowo 3/4 dni robocze

Czas usługi ustalany jest indywidualnie na infolinii +48 792 11 44 44

Przed naprawą

1. Zrób kopię zapasową telefonu (jeżeli jest to możliwe).

2. Wybierz opcje:

– Osobiście

– Wysyłkowo

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close